• Altijd blanco levering
  • Spoed? Geen probleem!
  • Scherpe prijzen

Home / Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Zoeken

    Aanleverspecificaties

    Lever je bestanden aan volgens onze aanleverspecificaties om teleurstellingen te voorkomen.

    Bestellen

    Wil je iets weten over bestellen, levertijden,
    verzendingen of heb je andere vragen?
    Deze vind je hier!

    Waar gaat je vraag over?

    Algemeen

    Kan ik een kleurproef laten maken?

    Dat kan, maar dit dien je dan zelf op het materiaal te bestellen die je graag wilt hebben.

    Lees op de pagina, het maken van een kleurproef hoe je dit het beste kan doen.

    Kan ik een proefstukje / sample aanvragen?

    Zeker!  Ga naar de pagina sample aanvragen en vul je gegevens in!

    Kan ik een offerte aanvragen?

    Zeker!  Ga naar de pagina offerte aanvragen en vul je gegevens en aanvraag in.

    Algemene voorwaarden bedrijven

    Lees op deze pagina de algemene voorwaarden voor bedrijven.

    Algemene voorwaarden consument

    Openingstijden

    De website is altijd open voor bestellingen!
    De email en telefoon wordt bemand op werkdagen van maandag t/maandag van 08.30 t/m 17.00 uur.

    Met officiële feestdagen zijn wij gesloten.

    Wil je langskomen? Geen probleem, maar maak wel eerst een afspraak!

    Retourneren

    Helaas kan je gepersonaliseerde print- en drukwerk niet retour sturen, dit zijn op maatwerkproducten en kunnen niet opnieuw gebruikt worden. Daarom is het herroepingsrecht hierop uitgesloten.

    Alleen niet-gepersonaliseerde producten kan je terugsturen. Dit zijn bijvoorbeeld, elastieken, kliklijsten, stoepborden, vlaggenstokken.  Neem hiervoor contact met ons op.

    Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verzenden, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. De kosten van de retourzending van jou naar ons is voor eigen rekening! Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.

    Het retouradres is;

    Voogd Promotions
    Schrijnwerkersweg 15
    1786 PC  Den Helder

    Zorg dat je het bewijs van terugsturen houdt tot wij het retourproces hebben voltooid en het geld retour hebben gestort.

    Klacht / niet tevreden

    Ondanks dat er alles aan gedaan wordt om jouw bestelling met zorg en kwaliteit bij je aan te bieden, kan het helaas voorkomen dat het niet helemaal is goed gegaan in de productie of bezorging.

    Ga naar de pagina reclamatie en vul daar alle gegevens in die wij nodig hebben en wij helpen je dan zsm.

    Bestellen

    Kan ik meerdere bestanden tegelijk uploaden?

    Dat kan zeker!  Mits de maat van het product hetzelfde is.

    Je kan dus bijvoorbeeld 10 posters bestellen op A1 formaat en hiervoor 10 verschillende bestanden uploaden.  Of 5 bestanden en elk 2x laten printen, of 3 bestanden en deze instellen als oplage 3 stuks, 3 stuks en 4 stuks.

    Bij drukwerk is dit helaas niet mogelijk, de upload zal ook aangeven dat er maar 1 ontwerp geupload kan worden.

    Waar moet ik mijn bestand uploaden?

    Dit doe je in de winkelwagen. Bij het product staat een blauwe knop: Bestanden uploaden.

    Volg de instructies in de upload, deze geeft namelijk aan of de maat goed is en de dpi. Om het bestand geheel op het bestelde formaat af te printen kan je kiezen voor vullen.

    Ook heb je hier de mogelijkheid om het bestand te spiegelen (voor stickers binnenzijde plakken en plexiglas), te roteren en wanneer het product in delen wordt geleverd kan je hier de opdeling zelf instellen!

    Optie bestandscontrole in de winkelwagen

    Door te kiezen voor een premium bestandscontrole voeren wij eerst een grondige controle uit.

    Houd altijd rekening met een extra levertijd van minimaal 1 werkdag!
    Pas na akkoord nemen wij de order in behandeling.

    Heb je spoed? Dan is deze optie niet geschikt.

    Wat wordt er gecontroleerd:

    • Ontwerpen niet te dicht op de randen
    • Formaat
    • Resolutie (scherpte)
    • Kleurprofiel
    • Ingesloten lettertypes

    Zodra wij de controle hebben uitgevoerd, wordt er contact met je opgenomen.

    Wat controleren wij niet: We kijken bij de controle niet naar subjectieve zaken zoals inhoud, spelling en (on)bedoelde effecten die ontstaan door het gebruik van transparantie of overdruk. Het is voor ons niet mogelijk te beoordelen of je deze bewust of onbewust hebt toegepast.

    Melding: Huisnummer bestaat niet

    In sommige gevallen geeft de winkelwagen aan dat het huisnummer niet bestaat.
    Dit is nog een kleine hapering in het systeem.  Om dit op te lossen ga je naar je account (poppetje linksboven) en dan naar adressen.
    Vul hier zowel je factuur- en verzendadres in en zorg ervoor dat het huisnummer achter het adres staat en niet op de 2e regel, beide opslaan en dan moet alles werken!

    Melding: Momenteel kan dit product niet besteld worden.

    Wanneer je deze melding krijgt, dan kan het zijn dat de gekozen samenstelling niet kan of beschikbaar is.
    Bijvoorbeeld spandoeken die een zijde hebben kleiner dan 50cm, en je hebt gekozen voor omzoomen met ringen, dit is
    helaas niet mogelijk omdat 50cm een te korte lengte is om te zoomen.  Als u kiest voor alleen ringen dan kunt u het product
    wel samenstellen.

    Wij werken er aan dat de website alleen de mogelijke samenstellingen laat zien maar dit is nog niet helemaal functioneel.
    Neem contact met ons op en wij kunnen zien welke samenstelling wel mogelijk is!

    Is de leverdatum een gegarandeerde leverdatum?

    In de winkelwagen worden de beschikbare leverdatums aangegeven waar je uit kan kiezen, deze zijn actueel.  Hoe sneller je het in huis wilt hebben, hoe duurder het wordt omdat het dan sneller geproduceerd moet worden.

    Ten alle tijden zal er alles aan gedaan worden om de bestelling op tijd klaar te hebben om te verzenden maar soms kan er sprake zijn van onmacht. Denk aan storing bij de printers, afwerkmachines enz.

    Maar we merken dat de grootste vertraging optreedt bij de pakketdiensten.  Om dit te omzeilen kan je gebruik maken van de verzendoptie ONB, dit zijn koeriers en geven meer zekerheid bij de bezorging en hierop kunnen wij meer invloed op uitoefenen.  Op het moment dat de bestelling bij DHL is, hebben wij daar bijna geen invloed meer op en zijn we afhankelijk van hen.
    Bezorging op de waddeneilanden met ONB heeft 1 werkdag extra nodig.

    Daarom een tip, wanneer het mogelijk is, bestel op tijd en kies een leverdag(en) voorafgaand de dag dat je het uiterlijk nodig hebt!

    De leverdatum die Voogd Promotions vermeld op haar website / offerte / bevestiging is een indicatie en geen zogenoemde fatale levertermijn.

    Kan mijn bestelling geannuleerd worden?

    In de meeste gevallen helaas niet.  Dit komt omdat de bestelling direct via het automatische systeem naar de productie gaat en daar wordt genest samen met alle andere orders.  Als dit eenmaal gebeurd is dan is je bestelling in productie en kan deze niet meer er tussen uitgehaald worden. Want het betekent dat wij dan alle orders rondom jou order in de nestfile moeten annuleren.

    Vanwege het automatische systeem gaat dit proces van nesten vrij snel, ook al kies je voor een langere levertijd.  Ontdek je dus een fout, bel ons gelijk (bellen is sneller) en wij kunnen zien of de order nog terug te halen is.

    Krijg ik van te voren een drukproef?

    Nee, je upload het bestand en na het plaatsen van de bestelling gaat deze direct naar de productie.  Omdat dit een automatisch proces is komen hier geen mensenogen bij kijken om het bestand te checken.  Zorg er daarom voor dat je de aanleverspecificaties hebt doorgelezen en je bestand zelf gecheckt hebt voordat je deze upload om teleurstellingen te voorkomen.

    Twijfel je over je bestand?  Mail deze naar ons voor je de bestelling plaatst. Als je bestelling in productie is dan kan deze niet meer worden teruggehaald!

    Maken jullie ook bestanden op?

    Wij kunnen helpen met het opmaken met bestanden.  Een simpele opmaak met tekst en een logo kunnen wij zelf.
    Als het een ingewikkeldere opmaak betreft dan zal een DTP’er dit op moeten maken.  Om een inschatting te maken van de tijd om het bestand op te maken hebben wij een schets/omschrijving nodig van wat de opmaak moet worden.  Dan kunnen we een indicatie geven van de opmaakkosten.

    Als je met de kosten accoord gaat dan zal er een voorbeeld gemaakt worden en per mail voor goedkeuring verstuurd worden. Na accoord en betaling van de opmaakkosten ontvang je het printbestand voor eigen gebruik en welke je kan gebruiken voor de bestelling op de website.

    Foto’s die gebruikt moeten worden in het bestand, graag aanleveren in het grootste formaat die je hebt. Een onscherpe, kleine foto kunnen wij niet verbeteren. Logo’s graag als vector bestand (ai-eps-pdf) aanleveren zodat deze probleemloos vergroot kunnen worden zonder kwaliteitsverlies.

    Stuur je bestanden, logo’s, schets/omschrijving en op welk materiaal en op welke maat je dit geprint wilt hebben, via Wetransfer naar ons toe.

    Ik weet niet zeker of mijn bestand goed is?

    Dan kan je altijd jouw bestand mailen naar ons.  Tot 10mb kan per mail, is je bestand groter dan kan je deze versturen per Wetransfer.
    Geef hierbij aan op welke maat je de print wilt hebben.
    Wij kijken deze dan na op scherpte en afmeting, wil je iets specifieks gecheckt hebben, vermeld dit dan.

    Betalen

    BTW nummer Belgie

    Als Belgische klant kan je je btw nummer invoeren en dan wordt de BTW verlegd, oftewel deze hoef je niet te betalen omdat je een aankoop doet in het buitenland.
    Verwar dit niet met je ondernemingsnummer, dit is niet hetzelfde als een btw nummer!

    Check wel bij je accountant of jouw bedrijf niet valt onder de kleine ondernemingsregeling want dan ben je uitgesloten om BTW te verleggen, oftwel dan moet je wel BTW betalen.

    Mag ik op rekening betalen?

    Bedrijven kunnen een aanvraag per mail doen om op rekening te betalen.  Wij nemen dan contact met je op om eventueel afspraken te maken qua betaaltermijn en limieten.
    Particulieren kunnen helaas niet op rekening betalen.

    Bezorgen

    Kan mijn bestelling geleverd worden bij een pakketpunt?

    Dit is alleen mogelijk als je kiest voor DHL (consumer)Particulier of PostNL. Wanneer de bestelling verzonden is dan kan je via de track&trace link aangeven dat jouw bestelling bij een pakketpunt in de buurt afgeleverd mag worden.

    Kies je voor de normale DHL (standard) en ze hebben 2 afleverpogingen gedaan dan zal je bestelling naar het dichtstbij zijnde sorteercentrum gaan.  Dit is iets anders dan een pakketpunt en meestal niet in de buurt.  Dit geldt ook voor ONB.  Indien we de bestelling vanuit het sorteercentrum opnieuw moeten uitleveren dan worden wij belast met extra verzendkosten, deze zullen we dan ook doorberekenen.

    Geef daarom een adres op waar iemand aanwezig is om de bestelling aan te nemen.  Ben je niet thuis en mag het bij de buren of neergelegd worden?  Hang dan een briefje op voor de bezorger.

    Kan ik het bezorgadres aanpassen?

    Als de bestelling net geplaatst is dan is dit nog mogelijk.  Is de bestelling gereed en aangemeld bij expeditie voor verzending dan is het helaas niet meer mogelijk en wordt de bestelling naar het opgegeven bezorgadres gestuurd.  Wil je het adres wijzigen, bel ons dat gelijk (bellen is sneller) en wij kunnen zien of dit nog mogelijk is.

    Is je bestelling verstuurd met ONB dan kan het adres in de meeste gevallen (mits in dezelfde woonplaats) aangepast worden.  Moet het naar een andere woonplaats dan kan hier 1-2 werkdagen overheen gaan omdat het dan eventueel eerst naar een ander depot gebracht moet worden.

    In theorie kunnen we bestelling verstuurd met DHL ook een adreswijziging doorgeven, maar in praktijk merken wij dat dit zeer moeizaam gaat en soms een week over heen gaat voordat dit door- en uitgevoerd is.

    Welke bezorgdiensten zijn er beschikbaar?

    Afhankelijk van de grootte en afmeting van je bestelling worden de beschikbare bezorgdiensten in de winkelwagen weer gegeven.
    Als de afmeting te lang of te zwaar is dan is het goedkoper om deze met ONB uit te laten leveren omdat de gewone bezorgdiensten flinke toeslagen rekenen voor lange en zware pakketten.

    Betrouwbaarheid van de bezorgdiensten:
    DHL Nederland: 94%
    DHL Belgie: 76%
    PostNL: 95%
    ONB: 98%

    Bezorging op de waddeneilanden met ONB heeft 1 werkdag extra nodig.

    Hoe volg ik mijn bestelling?

    Als de bestelling klaar is dan wordt de t&t klaar gemaakt en per mail verzonden, ook is deze te vinden in je account bij mijn bestellingen.

    Soms duurt het even voordat deze ingescand wordt door DHL.

    Wordt de bestelling bezorgd via ONB dan zal de link op dag van bezorging pas actief worden als de bestelling ingeladen is door de koerier om uitgereden te worden!
    Soms geeft de pagina een foutmelding, ververs de pagina en dan zal de link het wel doen!

    Kan ik mijn bestelling ook naar het buitenland versturen?

    Standaard verzenden wij naar adressen in Nederland en Belgie.  Moet jouw bestelling naar een ander land? Laat ons dan weten wat je wilt precies bestellen en naar welk land dit moet, dan kunnen wij de mogelijkheden en prijzen voor jou uitzoeken!

    Kan de bestelling rechtstreeks naar mijn klant verzonden worden?

    Zeker!  Geef in de winkelwagen het adres van je klant in bij het bezorgadres en het wordt daar afgeleverd.

    De verpakking en verzendlabel zijn neutraal en blanco dus de klant zal niet zien dat het bij ons vandaan komt.

    Kan ik een tijdsvak kiezen voor de levering?

    Dit kan bij DHL Express en ONB Express maar helaas merken wij regelmatig dat deze tijden niet altijd worden gehaald door drukte, personeelstekort en omdat ze het niet kunnen inpassen in de bezorgroute.

    De bezorgtijden zijn als volgt;

    ONB: maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
    ONB Express: maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 13:00 uur
    PostNL: maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 18:00 uur.
    DHL Standaard: maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
    DHL Express: maandag t/m vrijdag voor 13:00 uur
    DHL Particulier: maandag t/m vrijdag  tussen 11:00 en 18:00 uur
    DHL Avondlevering particulier: maandag t/m vrijdag tussen  17.30 en 21.30 uur

    Kan de bestelling geleverd worden op een event, beurs of bouwplaats?

    Dit is zeker mogelijk, maar dit kan alleen met ONB omdat de gewone pakketdiensten zoals DHL, PostNL dit niet doen of het niet kunnen “vinden” waardoor het pakket retour gaat.

    Geef in het bezorgadres of in het opmerkingen aan wie de contactpersoon aldaar is en het telefoonnummer zodat de koerier contact kan opnemen indien dat nodig is.

    Wat zijn de verzendkosten?

    Door de diversiteit van de producten en de daarbij behorende afmetingen worden de verzendkosten berekend in de winkelwagen.  De verzendkosten worden berekend over de gehele winkelwagen, en naar welk land (Nederland of Belgie) het bezorgd moet te worden.  Daarom is het beter om bestellingen die naar 1 adres moeten te combineren zodat je maar een keer verzendkosten betaald.
    Vul daarom je winkelwagen met je producten en de verzendkosten worden voor je berekend!

    In de winkelwagen worden de bezorgdiensten aangegeven die de bestelling kunnen bezorgen.  Wanneer een bezorgdienst niet wordt aangeboden dan kan dit zijn doordat ze daar niet bezorgen of de afmeting van de bestelling niet accepteren. Spoedbestellingen met 1 werkdag geplaatst na 16.30 kunnen alleen met ONB geleverd worden.

    Let op: er worden extra verzendkosten in rekening gebracht wanneer de bestelling retour komt en weer opnieuw moeten worden verstuurd, een derde bezorgpoging moeten doen of bij een adreswijziging.

    Waarom geen gratis verzending?
    Dit is heel eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden (de vervoerders versturen helaas niet gratis), moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten rekenen – zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels.

    Dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen dus gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten worden berekend.

    De webwinkels die dus geen verzendkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het door heeft op de ‘geen verzendkosten’………
    Wij houden de kosten liever open en eerlijk door transparant te zijn in de kosten van het product en de verzendkosten!

    Niet gevonden wat je zoekt?

    Mail of bel ons en wij zoeken met je mee!

    Kom een keer langs

    Op afspraak staat de koffie staat klaar!

    Schrijnwerkersweg 15
    1786 PC  Den Helder

    w

    Mail met ons

    In bijna alle gevallen reageren wij direct!

    info@voogdpromotions.nl

    Bel ons

    Bereikbaar op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur

    +31 223 673 946