Kwaliteit en garantie

Kwaliteit en garantie

Inhoudsopgave

  • Mijn bestelling is niet correct geleverd, wat nu?

    Indien uw bestelling niet geleverd is naar wens dan dient u dit kenbaar te maken binnen 5 werkdagen en contact op nemen met de klantenservice. 

    De klacht dient vergezeld te zijn met een foto van de klacht zodat wij dit kunnen beoordelen. 

    Wij zullen dan het bedrag vergoeden of hiervoor een herstelprint inzetten (indien de klacht gegrond is).

    Klachten omtrent verkeerde opmaak, spelfouten, foutieve indeling of lage resolutie zijn de verantwoordelijkheid voor de klant zelf, reclamaties hierover  worden dan ook niet in behandeling genomen. 

  • Hoe weet ik wat voor kwaliteit product ik wil hebben?

    Van alle gangbare producten kunt u een monstertje opvragen (A6), wij zullen deze dan kosteloos per post opsturen. 

  • Hoe lang heb ik garantie?

    Op onze producten is de wettelijke garantie van toepassing, dit houdt in dat u recht heeft op een goed product dat in alle redelijkheid doet wat u ervan mag verwachten. 

  • Tot welke windkracht kan ik mijn vlag gebruiken?

    U dient uw vlag binnen te halen bij windkracht 6. 

  • Ik heb kreukels/vouwen in mijn doek, hoe krijg ik deze eruit?

    Bij decotex of vlaggendoek kunt u proberen om de vouw/kreukel eruit te strijken, werkt dit niet dan kunt u het doek ook proberen te wassen en daarna opspannen. 

    Bij Airtex zal de vouw/kreukel verdwijnen wanneer deze tegen de wand wordt bevestigd. 

    Bij span- of meshdoek zal de vouw of kreukel wegtrekken tijdens het opspannen.

Onze klanten
  • subway-logo
  • avrotros-logo
  • center-parcs-logo
  • dominos-logo
  • eye-logo
  • vvd-logo
  • praxis-logo
  • re-max-logo
  • royal-boskalis-logo
  • rugr-logo
Bekijk wat we voor uw bedrijf kunnen doen
Open Aanmelden nieuwsbrief
Open Offerte aanvraag