Klachten

Klacht doorgeven

Ben je niet tevreden met je bestelling?
Dat is vervelend om te horen! Wat we wel graag horen: waarom je niet tevreden bent. 
Zodat wij je kunnen helpen met een oplossing. Neem contact op met onze klantenservice via de e-mail: info@voogdpromotions.nl

Of geef je klacht door via deze link: niet tevreden / reclameren 

Bedrijven kunnen tot 5 dagen na ontvangst van de bestelling hun klacht doorgeven.
Consumenten kunnen tot 2 maanden na ontvangst nog een klacht doorgeven.

Om uw klacht goed te kunnen beoordelen hebben wij indien mogelijk een paar exemplaren nodig van het product,
of foto's

Beschrijf duidelijk wat uw klacht is en vermeld uw order of referentie nummer in de mail.

Het adres voor het toesturen van exemplaren is:
Schrijnwerkersweg 15
1786 PC  Den Helder
(alleen op afspraak)
Openingstijden: 08:30 t/m 17:00 uur
Onze klanten
  • subway-logo
  • avrotros-logo
  • center-parcs-logo
  • dominos-logo
  • eye-logo
  • vvd-logo
  • praxis-logo
  • re-max-logo
  • royal-boskalis-logo
  • rugr-logo
Bekijk wat we voor uw bedrijf kunnen doen
Ontvang onze nieuwsbrief
Meld u aan voor onze wekelijkse e-mail met aanbiedingen!
Offerte aanvragen