[{"name":"Mijn bestelling is niet correct geleverd, wat nu?","description":"
Indien uw bestelling niet geleverd is naar wens dan dient u dit kenbaar te maken binnen 5 werkdagen en contact op nemen met de klantenservice. <\/p>\n
De klacht dient vergezeld te zijn met een foto van de klacht zodat wij dit kunnen beoordelen. <\/p>\n
Wij zullen dan het bedrag vergoeden of hiervoor een herstelprint inzetten (indien de klacht gegrond is).<\/p>\n
Klachten omtrent verkeerde opmaak, spelfouten, foutieve indeling of lage resolutie zijn de verantwoordelijkheid voor de klant zelf, reclamaties hierover worden dan ook niet in behandeling genomen. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/garantie\/mijn-bestelling-is-niet-correct-geleverd-wat-nu\/"},{"name":"Kan ik meerdere bestanden uploaden?","description":"
Ja, u kunt bij uw bestelling meerdere bestanden uploaden, dus wanneer u bijvoorbeeld 4 bouwhekdoeken wilt bestellen kiest u voor aantal 4 en kunt u 4 verschillende versies uploaden. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestanden\/kan-ik-meerdere-bestanden-uploaden\/"},{"name":"Wat zijn de kosten voor het verzenden van mijn bestelling?","description":"
Dit is geheel afhankelijk van de bestelling, bij grotere producten zullen de verzendkosten hoger zijn en sommige producten leveren wij geheel gratis, de verzendkosten zijn zichtbaar na het bestellen van een product. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/verzending\/wat-zijn-de-kosten-voor-het-verzenden-van-mijn-bestelling\/"},{"name":"Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?","description":"
U bepaalt zelf de bezorgdatum en welke bezorgoptie het beste bij u past, zo weet u precies wanneer u uw bestelling in huis hebt en wat de kosten hiervan zijn. <\/p>\n
Deze levertijd geldt alleen wanneer wij een complete order ontvangen, inclusief goed printbare bestanden en een betaling. <\/p>\n
Wanneer wij een betaling of bestand later ontvangen zal de leverdatum ook wordt uitgesteld. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/verzending\/wanneer-kan-ik-mijn-bestelling-ontvangen\/"},{"name":"Is de leverdatum altijd gegarandeerd?","description":"
Nee, wanneer u kiest voor een standaard levering kunnen wij de zending niet garanderen, dit is afhankelijk van verschillende bezorgdiensten. <\/p>\n
Wanneer u kiest voor de exclusieve bezorging is dit wel gegarandeerd.<\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/verzending\/is-de-leverdatum-altijd-gegarandeerd\/"},{"name":"Dien ik een account aan te maken als ik wil bestellen?","description":"
Ja, u dient een account aan te maken als u wilt bestellen, voor het verwerken van de order hebben wij uw persoonlijke gegevens nodig. Het aanmaken van een account is geheel gratis. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestellen\/dien-ik-een-account-aan-te-maken-als-ik-wil-bestellen\/"},{"name":"Kan ik mijn bestelling ook ophalen?","description":"
Ja, dat is mogelijk, u kunt uw bestelling ophalen op ons bezoekadres van maandag t\/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/verzending\/kan-ik-mijn-bestelling-ook-ophalen\/"},{"name":"Wat gebeurd er met mijn bestelling als er niemand aanwezig is op het afleveradres?","description":"
Als er niemand aanwezig is zal het pakket de volgende werkdag opnieuw worden aangeboden, na 2 mislukte afleverpogingen zal het pakket worden meegenomen en deze kan dan afgehaald worden op een depot. <\/p>\n
Zaterdag is geen werkdag voor ons, op deze dag zullen er dan ook geen leveringen plaatsvinden. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/verzending\/wat-gebeurd-er-met-mijn-bestelling-als-er-niemand-aanwezig-is-op-het-afleveradres\/"},{"name":"Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?","description":"
Dit is geheel afhankelijk van de leverdatum, u kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/verzending\/kan-ik-mijn-afleveradres-nog-wijzigen\/"},{"name":"Het bezorgadres is anders dan het factuuradres, mag dat?","description":"
Ja hoor, dit is geen probleem, u kunt dit aangeven in uw account. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/verzending\/het-bezorgadres-is-anders-dan-het-factuuradres-mag-dat\/"},{"name":"Kan ik mijn pakket ook naar het Buitenland laten versturen?","description":"
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen u alles vertellen over leveringen naar het Buitenland. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/verzending\/kan-ik-mijn-pakket-ook-naar-het-buitenland-laten-versturen\/"},{"name":"Hoe weet ik wat voor kwaliteit product ik wil hebben?","description":"
Van alle gangbare producten kunt u een monstertje opvragen (A6), wij zullen deze dan kosteloos per post opsturen. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/garantie\/hoe-weet-ik-wat-voor-kwaliteit-product-ik-wil-hebben\/"},{"name":"Kan ik mijn bestelling nog annuleren of kan ik nog iets toevoegen?","description":"
Soms is het mogelijk om een bestelling te annuleren of om iets toe te voegen aan een lopende bestelling, ons printproces is geheel geautomatiseerd, het kan daarom ook voorkomen dat bestellingen niet meer geannuleerd kunnen worden of dat er aan uw lopende order niets meer toegevoegd kan worden, u kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice<\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestellen\/kan-ik-mijn-bestelling-nog-annuleren-of-kan-ik-nog-iets-toevoegen\/"},{"name":"Kunt u mijn bestelling met spoed leveren?","description":"
De meeste producten zijn met 1 leverdag te bestellen, de opdracht dient dan geheel compleet bij ons binnen te zijn voor 15.00 uur. <\/p>\n
In uitzonderlijke gevallen, zoals extreme formaten of hoge aantallen is het mogelijk dat wij een spoedorder niet binnen 1 werkdag kunnen leveren, bij twijfel kunt u dan contact opnemen met onze klantenservice. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestellen\/kunt-u-mijn-bestelling-met-spoed-leveren\/"},{"name":"Hoe lang heb ik garantie?","description":"
Op onze producten is de wettelijke garantie van toepassing, dit houdt in dat u recht heeft op een goed product dat in alle redelijkheid doet wat u ervan mag verwachten. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/garantie\/hoe-lang-heb-ik-garantie\/"},{"name":"Hoe plaats ik een bestelling?","description":"
Stap 1. Kies product<\/p>\n
Stap 2. Kies ontwerp<\/p>\n
Sapt 3. Stel product samen<\/p>\n
Stap 4. Log in<\/p>\n
Stap 5. Upload bestand(en)<\/p>\n
Stap 6. Kies betaalmethode<\/p>\n
Stap 7. Afrekenen<\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestellen\/hoe-plaats-ik-een-bestelling\/"},{"name":"Kan ik zelf bepalen hoe laat ik mijn zending geleverd wilt hebben?","description":"
Nee, dat is helaas niet mogelijk, wij werken met verschillende bezorgdiensten die een aflevertijd hanteren van 08.00 tot 18.00 uur. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/verzending\/kan-ik-zelf-bepalen-hoe-laat-ik-mijn-zending-geleverd-wilt-hebben\/"},{"name":"Hoe moet ik een bestand opmaken?","description":"
Alle relevante informatie welke u nodig hebt voor het opmaken van een bestand vindt u bij onze aanleverspecificaties. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestanden\/hoe-moet-ik-een-bestand-opmaken\/"},{"name":"Waar dient een werktekening voor?","description":"
Een werktekening laat zien hoe u een bestand moet opmaken en waar u rekening mee dient te houden. <\/p>\n
Zoals veiligheidsmarges e.d. <\/p>\n
U kunt geen bestand plaatsen in de werktekening. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestanden\/waar-dient-een-werktekening-voor\/"},{"name":"Welke bestandsformaten kan ik doorsturen?","description":"
Wij werken alleen met bestandsformaten:<\/p>\n
pdf<\/p>\n
jpg<\/p>\n
png<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestanden\/welke-bestandsformaten-kan-ik-doorsturen\/"},{"name":"Het product wat ik wil bestellen kan ik niet vinden op de website?","description":"
Kunt u het product niet terugvinden op onze website, neem contact op met onze klantenservice, zij zullen u zo goed mogelijk begeleiden naar het vinden van het juiste product. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestellen\/het-product-wat-ik-wil-bestellen-kan-ik-niet-vinden-op-de-website\/"},{"name":"Wanneer wordt mijn product in delen geleverd?","description":"
Wanneer u een product besteld wat groter is dan het maximale formaat dan krijgt u gelijk een melding te zien dat het product uit delen zal worden geprint. <\/p>\n
BIj doeken zal dit gebeuren d.m.v. een lasnaad, en bij borden zullen wij meerdere delen leveren, wij zullen proberen om het bestand altijd zo voordelig mogelijk op te delen in zo weinig mogelijk delen. <\/p>\n
Heeft u een voorkeur?<\/p>\n
Vermeld het direct bij de order zodat wij daar rekening mee kunnen houden. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestanden\/wanneer-wordt-mijn-product-in-delen-geleverd\/"},{"name":"Mag ik op rekening betalen?","description":"
Dat is alleen mogelijk voor zakelijke klanten.<\/p>\n
Wilt u op rekening betalen, stuur een mailtje naar de klantenservice en wij zullen uw aanvraag beoordelen. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestellen\/mag-ik-op-rekening-betalen\/"},{"name":"Waar kan ik mijn bestanden uploaden?","description":"
Zodra u naar de winkelwagen gaat ziet u gelijk de optie om bestanden te uploaden. <\/p>\n
In de automatische uploadtool kunt u de bestanden zelf controleren op<\/p>\n
<\/p>\n
postionering<\/p>\n
Snijmarge<\/p>\n
Resolutie<\/p>\n
Schaal<\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestanden\/waar-kan-ik-mijn-bestanden-uploaden\/"},{"name":"Kan iemand mij helpen met het maken van bestanden?","description":"
Heeft u vragen of komt u er niet helemaal uit met het maken van een bestand?<\/p>\n
Neem contact op met onze klantenservice en wij kijken waar wij u mee kunnen helpen. <\/p>\n\n","url":"\/klantenservice\/bestanden\/kan-iemand-mij-helpen-met-het-maken-van-bestanden\/"}]