Levertijden en verzending

Levertijden en verzending

Inhoudsopgave

  • Wat zijn de kosten voor het verzenden van mijn bestelling?

    Dit is geheel afhankelijk van de bestelling, bij grotere producten zullen de verzendkosten hoger zijn en sommige producten leveren wij geheel gratis, de verzendkosten zijn zichtbaar na het bestellen van een product. 

  • Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

    U bepaalt zelf de bezorgdatum en welke bezorgoptie het beste bij u past, zo weet u precies wanneer u uw bestelling in huis hebt en wat de kosten hiervan zijn. 

    Deze levertijd geldt alleen wanneer wij een complete order ontvangen, inclusief goed printbare bestanden en een betaling. 

    Wanneer wij een betaling of bestand later ontvangen zal de leverdatum ook wordt uitgesteld. 

  • Is de leverdatum altijd gegarandeerd?

    Nee, wanneer u kiest voor een standaard levering kunnen wij de zending niet garanderen, dit is afhankelijk van verschillende bezorgdiensten. 

    Wanneer u kiest voor de exclusieve bezorging is dit wel gegarandeerd.

  • Kan ik zelf bepalen hoe laat ik mijn zending geleverd wilt hebben?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk, wij werken met verschillende bezorgdiensten die een aflevertijd hanteren van 08.00 tot 18.00 uur. 

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    Ja, dat is mogelijk, u kunt uw bestelling ophalen op ons bezoekadres van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. 

  • Wat gebeurd er met mijn bestelling als er niemand aanwezig is op het afleveradres?

    Als er niemand aanwezig is zal het pakket de volgende werkdag opnieuw worden aangeboden, na 2 mislukte afleverpogingen zal het pakket worden meegenomen en deze kan dan afgehaald worden op een depot. 

    Zaterdag is geen werkdag voor ons, op deze dag zullen er dan ook geen leveringen plaatsvinden. 

  • Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

    Dit is geheel afhankelijk van de leverdatum, u kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. 

  • Het bezorgadres is anders dan het factuuradres, mag dat?

    Ja hoor, dit is geen probleem, u kunt dit aangeven in uw account. 

  • Kan ik mijn pakket ook naar het Buitenland laten versturen?

    U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen u alles vertellen over leveringen naar het Buitenland. 

  • Kan ik DHL bellen om te vragen waar de chauffeur zich begeeft op de route?

    Nee, dat is niet mogelijk, de chauffeur van DHL is telefonisch niet bereikbaar. 

    Houd de track en trace welke u heeft ontvangen in de gaten. 

Onze klanten
  • subway-logo
  • avrotros-logo
  • center-parcs-logo
  • dominos-logo
  • eye-logo
  • vvd-logo
  • praxis-logo
  • re-max-logo
  • royal-boskalis-logo
  • rugr-logo
Bekijk wat we voor uw bedrijf kunnen doen
Ontvang onze nieuwsbrief
Meld u aan voor onze wekelijkse e-mail met aanbiedingen!
Offerte aanvragen