Kan ik mijn bestelling nog annuleren of kan ik nog iets toevoegen?

Terug naar klantenservice

Soms is het mogelijk om een bestelling te annuleren of om iets toe te voegen aan een lopende bestelling, ons printproces is geheel geautomatiseerd, het kan daarom ook voorkomen dat bestellingen niet meer geannuleerd kunnen worden of dat er aan uw lopende order niets meer toegevoegd kan worden, u kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice

Heb je hier nog vragen over?

    Gerelateerde vragen

    Bestellen

  1. Kan ik mijn bestelling nog annuleren of kan ik nog iets toevoegen?
  2. Hoe plaats ik een bestelling?
  3. Dien ik een account aan te maken als ik wil bestellen?
  4. Kunt u mijn bestelling met spoed leveren?
  5. Mag ik op rekening betalen?
  6. Het product wat ik wil bestellen kan ik niet vinden op de website?
  7. Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
  8. Waar vind ik de prijzen van de producten?
  9. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Onze klanten
  • subway-logo
  • avrotros-logo
  • center-parcs-logo
  • dominos-logo
  • eye-logo
  • vvd-logo
  • praxis-logo
  • re-max-logo
  • royal-boskalis-logo
  • rugr-logo
Bekijk wat we voor uw bedrijf kunnen doen
Ontvang onze nieuwsbrief
Meld u aan voor onze wekelijkse e-mail met aanbiedingen!
Offerte aanvragen